Khamis, 29 Oktober 2009

Layan Jer..lalalalala

oh..aku tersangatlah bosan..otak dah tepu..
tiha pon dah tido ngan bantal bucuknye stelah dengar lagu anak ayam bangun pagi yang baru di amik dari tepon aku..tergelak2 kat atas katil nad..tuan punye katil tu rumate aku tak balik ag..so tiha kene teman..huhuhu..padan muko..kuang3..jahat gile.ntah tak tahu nak wak pe..
pokcik pon dah tido..yelah sok keje pagi..esok last keje..pastu cuti..
baru dapat cuti 2 hari dah melompat cam 2 tahun..tak paham aku..hohoho..yelah..orang keje..boleh plak gedik cakap nak g kenduri kawen..tiap2 weekend ade je kenduri kawen...jgn terkene badi kawen sudah yer..jgn lupe bawak balik ape yang dipesan.
.20 bunga telur..
tak bawak balik..siap..hahahha..jahat gile..aku pulak ade BBQ sabtu ni..dekat2 exam pon duk enjoy lagi..feel nak exam tak mai2 lagi..
rindu seh..rindu kat mak...huhuhu..kat ayah..huhuhu..nak balik.
.tapi mak tak bagi..huhuhu..pokcik selalu buat aku jeles..tiap2 hari balik..tahulah umah dekat..pergh..nak sekeh je rase..huhuhuhu..takpe2..tunggu la..nnti siap la..minggu ni takde pe2 plan lagi..kalu takde keje..lepak lagi..padang kawad jugak jadi mangsa..jgn buat padang kawad usm cam tempat towing kapal yer..pokcik..hehehe..takdelah..gurau je..nak tido dulu..tapi tak ngantuk..huhuhu..tido je la..



p/s: gambar takde kaitan langsung..saje2 letak..bestnye..hahahaha..ujn sini..nak tido...sejukkkk..romantiknye..simptom apakah ini..hahahahha..simptom GEDIK..simptom nak exam la


Tiada ulasan:

Catat Ulasan