Khamis, 29 Oktober 2009

RINDUNYEEEE..huhuhu


arghhh..pe kes ni sampai 2 entry aku post malam ni..wawawawa..mata taknak tutup..huhuhu..esok confirm kena qada tido..hahahaha.rindu sangat nak jumpa my mom n my dad..aku nak makan banyak2..
RINDUNYEEE..
eeee..akak..bagi lah peluk mek cium skit..huhuhu..tak aci..huhuhu..semalam ke bile ntah..berchat ngan akak ipar aku..huhuhu..mak aku nak p umah die ngan ayah aku..huhuhu..tak aci..aku pon nak jumpa gak...nak turun johor gak..akakkkkk..tak aci tol..huhuhu..tak puas hati neh..huhuhu...akak aku cakap...taknak bgi mak aku balik awal2..bagi duk lama2 sket..huhuh..tadi mak aku tepon..aku baru nak makan..lapar gile wess..dahlah study tak tahu pe..study cepat lapar
serius..
SIMPTOM APAKAH INI..STUDY BUAT AKU LAPAR.
.huhuhu..pe kaitan..tapi aku rase nak makan selalu..tapi geram kat mokcik ini..akak saje je kan..huhuhu..takpe2..bagi chance kat dia..takpe nanti aku cuti sebulan lagi best..masa tu mesti akak jeles tahap cipan..hahahaha..jumpe nanti ye kak..hehehe..rindu nak tgk saiz badan terbaru akak..hehehe


p/s: tahniah..tak lama ag..dapat anak sedara baru plak..hohoho..nanti pakai benkung ye kak..tgk sape lagi slim..kuang3..ayat jahat gile..hahahaha..layan gambar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan