Khamis, 29 April 2010

LATA BAYU


owh..mengamit memori betul..sebagai student akhir..kami terus mencipta kenangan demi kenangan untuk tatapan dihari muka..best gile..cewah ayat takleh blah..hihihi..
semalam 29 April 2010 aku n geng3 ke LATA BAYU..best gile..air terjun amat2 cantek..berjalan jauh tu..lenguh kaki..but sangat2 seronok..berkereta..konvoi 5 buah dengan 20 ahli..hihihihi..yeke?yela..4 biji kancil n  sebiji satria baja hitam...kuikui..

car 1..bul,suz, yan, n tarana..
car 2, che ama, diey, n fiza, 
car 3 arin, asma, ct n ada
car 4 aku, aida, mira n helmi
car 5 suraya, murni, yana, nana n min

so sila la layan gambar yang tak bape nak ado ni..hihihihih

 pemandangan lata bayu


geng2 sebelom mandi..hihihi from L to R : nadie, che ama, suz, aku, yan n arin


permulaan sebelom naek ke puncak lata bayu..owh amat2 jauh..but best..suz, arin n aku


ni sebelom balik..aku n aida



tuan tanah kedaun punya blog nak interprem muke..hahahha..memang enjoy


so kengkawan..bila lagi mau berjimba seperti ini..bestkan budak2 yang dah habes paper cam helmi n the geng..aku sangat2 jeles okeh..best berjimba habis habisan n fyi..kereta kami tersesat n tersalah arah bila silau sangat n tak dapat nak baca singboard..so kami pon pe ag..naik feri..hihihihi..for the moment sebelom balik ke kampung masing2..hihihihi


hhihihi..sambil2 tu beli jeruk terus..ada hikmahnya kami tersilap arah..hihihi

nota lutut : sedih nak meninggalkan kengkawan..huhuhu..pasni bawa haluan masing2..mesti rindu that moment kan..best weh..enjoy gile..even penat tapi sangat2 best..len kali kite buat lagi eh..
semangat study..datang la engkau..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan