Jumaat, 4 Jun 2010

CUTI LAGI TAPI TAK MACAM CUTI PON

hihihi..cuti lagi..hari jadi agong..hihihi..bestnye kalu boleh kelik kampung nih..tapi tak berbaloi kalu balik..3 hari je..tunggu bulan 8 gak pas settle semua..hmmm keje makin busy bila dah makin banyak aku belajar..gaji bulan ni dapat sparuh lebih je sebab aku dah masuk lewat..hmmm hari ni dapat cek..aku yang buat aku punye cek..hahaha..sekarang dah belajar masuk system n dah boleh buat payment, issue cek n paling hebat berdepan ngan customer untuk settle diorang punye payment umah.a.de yang guna cash la ape la..woh pusing2..hari2 maen nombor..naek juling bijik mata aku..nak2 sekarang mrs.tee dah takde..so automatik keje pon bertambah2..aku buat keje assistant yang sekarang n mungkin juga keje aku hari2 lebih mencabar bila dah tahu masuk sistem ni..hmmm..tapi nasib baik diorang ok jugak..


alhamdulillah..dipermudahkan rezeki..hmmm cuti2 camni ingat nak g merendep la esok..hihihi..g jalan2 tgk wayang ke..best jugak..tapi kalu jalan sorang2 cam alien la plak kan..hmmm..takpelah..tgk dulu keadaan kalu danish tak merengek..hihihi..duk diam2 ye danish..makteh nak g berderak..hihihi


nota kaki: next week majlis pertunangan...auwww..hihihi







danish dah pandai senyum sekarang...eee tomey2..sayang makteh

mohammad danish faris...

IOI Group Members

from left: chee wey (pakcik), Mrs.Daphne, Mrs.Tee (dah terbang Oversea), Miss Tan, Mrs.Chin, Aku, Mrs.Leong and paling depan Mrs.chia


mrs. tee dalam kenangan..time balik..half day..hihihi..supervisor yang sporting giler2

aku n miss tan..ioi mart..majlis sayonara for mrs.tee n asrul


Tiada ulasan:

Catat Ulasan