Khamis, 24 Jun 2010

NAFSU MAKAN SEMAKIN MEMBUAK2..KENAPAKAH?

hmmm..tulah..ape yang terjadi pada aku sejak dua menjak ni..nafsu makan semakin menjadi2..patutlah dah tembam semacam je aku ni..dah tu ade je nak makan..tekak ni ade je duk reka nak makan..adoi..jenuh aku.. ni proses nak meningkatkan aku punya berat badan la ni..

ape taknye..makan je keje..time keje pon ngap makanan, time lunch jgn ckap la..balik keje lagi..eee..ape kena ngan aku ni..cam bayi baru nak membesar je..makan je keje..huhuhu

hari ni tekak ni mcam nak makan tomyam, laksa penang, kebab, sate, laksam, burger abg penang tu, nasi panas, ikan sumbat, ikan bakar cicah air asam..perghhh..sedapnye..kalu lah leh makan semua tu...
tepi apa yang ngap hari ni..

nak pergi keje tadi, bawak bekal roti sardin gulung...
time kul 10.00 makan kerepek ngan roti sardin lagi + vitagen
lunch hour: makan nasi ayam merah
pencuci mulut: kerepek pisang
balik keje : makan keropok goreng, nugget,oren, jambu, mamee,chipsmore
malam : makan tomyam + nasi putih
malam lagi: makan jmbu batu
sekarang..tgh makan oren sambil tgk warung kita..sedapnye kalu blh makan cam farouk ni..huhuhu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan