Jumaat, 11 Jun 2010

INTERNSHIP YANG CEREWET

kenapa cakap cerewet..sebab prosedur SOM yang sangat2 cerewet...aku sangat2 tension dengan semua ni..bukan tension di tempat kerja, namun tension dengan prosedur untuk internship...eeee, sampai supervisor aku sendiri pon tension dengan segala mak nenek report yang nak kene sign, e-mail, faks, nak kene comment, nak kene baca lagi..sampai diorang pon mengeluh..aku jangan cakap lah..dah la report hari2..sampai aku punye supervisor mengeloh n compare ngan budak internship sebelom2 ni takdelah CEREWET cam ni..diorang pon RIMAS dengan segala mak nenek report ni...

ok..report satu hal..nak kene email n faks ontime..ape ingat kite takde keje laen ke..dahlah nak send tu bukan maen berjam2, tak termasuk yang failed lagi..aku lagi la tension..dengan supervisor lagi yang ntahlah..ok yang tu satu hal, yang aku tak puas hati, kenapa nak marah2 n mengamuk tulis kat website sampai penuh inbox diorang terima report, orang hantar report sebab report takleh nak send kat supervisor..
yes, aku send kat supervisor, but supervisor tak dapat aku punya report, so hantarlah kat yang incharge semua ni..so kenapa nak mengamuk..

eeee..bila la nak habis dengan segala mak nenek REPORT ni..aku dah tension tahap gaban dah dengan semua agenda n prosedur internship ni...hmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan