Isnin, 7 Jun 2010

MAXIS BERUKBAND @ SIPOTBAND




maxis berukband..hmmmm..sebab ape panggil maxis berukband..sebab LAMBAT cam SIPOT..so panggil SIPOTBAND pon ok gak kan..adoi..aku betul2 tension ngan berukband ni..tapi syukur je la dah ade..pe pon thanks my lalings sebab hadiahkan berukband kat cyg ye..hihihi..tq
nak dijadikan cerita..kemarin ade pc fair kat ioi mall..aku g merendep je..sebab nak beli pelapik keyboard ngan sticker kat addin ..tertengok la plak promosi berukband ni..so masih berfikir panjang nak beli ke idak..balik je..wak balik paper iklan tu je..sambil duk tgk2..hati cam nak beli..tapi sabar je lah..last2 bagitahu kat en.mate..en.mate suh beli n die sponsor..heheheh..bulan2 je aku bayar.. murah gile 5 bulan pertama 18 inggit je..pas 5 bulan pertama baru start 48 henget..so..leh la jimat dari duk g cc kan..so..thanks my lalings..en.mate..
n FYI malam ni plak..abang aku tak puas hati..die suh aku g beli berukband utk die plak..die punye lagi power dari aku..beli yang 3g punye..wohooo..sama2 beronline dari home sweet home 12440 la pasni ye..hihihi..danish kene behave la lepas ni sebab makteh n mama beronline..hihihi..papa danish je la layan danish ye...hihihihi..lambatnye balik...huhuhu..RINDU..


sipotband..ZTE...


Rindunye nak kelik kampung..bile la aku nak balik kampung ni..huhuhu

nota kaki: sabtu ni majlis tunang k.ida..hmmm aku keje..bosan betullah..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan