Isnin, 8 Ogos 2011

Agak2 Over Tak?

Agak2..kan..Over Tak kalau aku....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

- if buat ringtone raya skrang..(akak ipar aku 3 hari pose dah tukar ringtone raya)..semangat tak henggat kan
-if tukar duir raya?(masalah problem..ade ke bank yg nak bagi aku tukar skrang?kan die ckap buang tebiat pe budak ni?
-if makan kue raya dlu..boleh(aku tengok almond london tu kecik besar..kecik besar)
-if pasang lampu kelip2..bab kate bapak aku..lampu lip..lap..lip lap..(aku dah beli dah..hihihi)
-if beli kad raya..tapi biasa skrang org tak gune dah...org gune sms,fb dah.tpi utk en.hubby n family je kad
kot..kalu tertulis..kan..
-if order kue raya agak2


.
.
.
.
.
tapi yg pasti

- baju raya dah dijahit..n ade yg dah siap..tema tahun ni..merah hati..sedondon ngan en.hubby,my mom..& my future MIL(ngeh2..suke2..total..4 pasang..kate beraya seminggu)kn..
-duit raya pon dah prepare...sape yg dapat baju raye..duit raya kene potong 
-cuti raya pon dah approve..seminggu i cuti..semoga semua berjalan lancr..hihihi
-knduri kawen pon banyak dapat jemputan...
- tak sabar nak raya..
-cari duit manyak2 nak raya ni..huhuhu


*banyaknye keje hari ni..makin ramai kerani aku..makin bertambah2 keje aku..dah macam cikgu dah..nak kene ngajar sorang2..huhuhu..keje aku tak terbuat ag..help me..before raya bos nak..ASAP Yanie!..huhuhu















Tiada ulasan:

Catat Ulasan