Selasa, 2 Ogos 2011

ANNUAL DINNER

ANNUAL DINNER 2011
Kim Loong Group of Companies
Grand Straits Garden,Johor Bahru

Dress code : smart casual
menepati citarasa tak dengan dress-up camni..aku pkai blouse je..cma tudung je renovate skit..muahaha..dah cam tudung yuna aku buat..hihihi

okeh2..meh nak cite skit
mood baru ok..pas en.s buat operate tadi..
melayang la duit poket aku..huhuhu
takpelah..janji en.s sihat..kan
okeh..let goooo

seperti yg aku cite kat entry ni..aku ade annual dinner pada 30.07.2011 lepas
so..ingat nak drive sendiri..tapi cam berkonvoi la plak..dah la jamm
so decide naek kete ngan k.lina..
mula2 hari tu survey headband..nak pkai camni..1 jam aku bersiap..seee
see..bertudung bagai..ade hati nak pakai headband kan..mcm budsak2..semangat round jusco cari benda alah ni..alih2 sogan den nak pakai..kan org cakap buang tebiat ke apo budak nih..hahahha


so alih2 dress up camni jelah...ni masa sampai..full park..ni melipbatkan banyak ank syarikat..so wajib la ramai..huhuhu..mcm2 ragam aku tengok..aku simple je malam tu..berkasut baru hadiah pemberian bufday from en.hubby
seee...org siap berbunga2 kat kepala..hahahah..eee..sogan deng..ni siap ngan couples masing2..aku gak insan kesepian..huhuhuhu..

so..after register..aku dpat table ..kat table ni ade 4 org laki..n 4 org pompuan..totally 8..sptutnye kna pnuhkan 10..sebab kitaorg tamak..so jadi 8..bukan aku k..abg.razak yg tamak..hihihi..sorry bang..

the hall..full..sangat2 padat..tapi happening..semua bos buat otai n selamber je malam tu..nak2 aku punye boss..dress up cam old skoll..hhihihi

see..yg berkemeja tu boss aku..bila sampai kat meja kitaorg..die terperanjat tengok gelagat sorg2..hahah..tak tahu die pon leh buat aku terkejut..tapi memang otai n sempoi la..

with makcik kat opis aku..so die pon join..n die pon insan kesunyian cam aku..sorng2 je join..husband die takmo ikut..

kasut pemberian en.hubby..thanks b'
ni grand opening for annual dinner 2011..dancer from mane ntah..celebration dance...best...terbeliak biji mate..pastu ade presentation from that restaurant..semua makanan naek stage..aoiii

ni die..semua 9 or 10 menu kalu tak silap..so chinese food..cam ala2 chinese kot..aku tak suke sangt...akak ipar aku cakap..hari tu die buat dinner kat sini...menu pon cam tu gak..ade fish shark soup la..ape daa..erkkk..tak selera ngan tekak aku..butter prawn je best..

with tung poin hong..my cllge..die la pemenang 2nd prize for lucky draw malm tu..dpat i-phone uuu..jeles i...huhuhu..en.hubby siap text lagi "syg..jgn lupe bwak balik Tv LCD"hahaha..verangan..aku memang susah nak bertuah..

with k.lina yg comel..muda kan..like baya aku je...anak 2still leh maintain...kongsi tipss kak..hihihi

heheh..behind the glass...n the last snap..from me..

aku yg verangan dpat lucky drw..hihihi..tapi syok..sebab totally lucky draw our branch sapu..hihihi..alhandulillah

n last moment malam tu kul 11.30..gerak balik ke umah sewa aku..ape pon..best dinner ni..hihihi..even..aku kenyang minum air je..sebab semua dish aku x berape berkenan accpt butter prawn..hihihi..

sekian..
xoxo..yanie

p/s: nak makan pe ek berbuka nanti..nanti nak beli kurma yusoff tayyub..btul ke eja?
hihihi..selamat berpose..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan