Jumaat, 12 Ogos 2011

Ber Plat "J"

salam..hai
salam sabtu
ape nak merepek hari ni ek..
tapi klau dah merepek susah nak behenti..ai ssusah..susah
bos n manger semua dah balik..p semayang hantu katenye
so selidik punye selidik..ade sejarah disebalik sembahyg hantu itu..danny yg cerita..
sekurang2 nye,..kite tahu pemhaman bangsa len tentang agama diorng..kan..x salah
kata 1 malaysia..

tengok..dah kelaut smua..
nak cite psal en..bumble bee aku..a.k.a en .$
dah tukar name sejak aku saje 2 + gedik nak tukar name
bekerja dijohor..so harus la memakai plat Johorian..
ramai yg tertnya2..knapa J..ko kan asal terengganu..kenapa tak T?
agak2..ape yg nak jawab ek?

jwapan aku..
aku suke Johorian...tapi bakal laki bukan Johorian okeh..terenganurian jugek jadi pilihan i
nak buat camne..kalau dah jodoh kan..kelaut sudaaaa..jihihihihi
tapi seriusly..aku suke plat Johorian (J),Penang(P),wilayah persekutuan(W) and T..(terengganu)
tapi T tak minat lagi sekarang..sebabb terenggnu baru TBA kot..so..kalu nak tunggu TEE lambat ag..
nanti la amik MPV TEE..hahahaha..verangan...dah anak 3,4 leh la tukar MPV plak..kuang2..kuang..
so..buat masa ni..Plat J lagi best...bangga jap jadi org johorian celup..tapi terengganu tetap dihati okeh....
muaahahahaha...


korng punye transport br plat pe?


p/s: en.hubby punye plat still T..terengganu katennye...takpelah..sorng J..sorg T..hihiihi


































Tiada ulasan:

Catat Ulasan