Isnin, 1 Ogos 2011

En.$ kene cium kat Cermin..:(

mood : Sedih + Geram + Sakit Hati
pagi2 dah spoilkan mood aku utk bekerja dengan rajinnye hri ni
huhuhu
bcoz
tadi en.s telah di nodai oleh batu
dan yg sengal adalah lori batu
aku rase nak nangis..huhuhu..dah la en.$ nak balik kg raya ni
en.$ ni pon tahu2 je aku kaya bulan ni..mula la nak buat peel die
huhuhu..help mee
sakitnye hati bila ingat
dah la lori batu tu dari arah brtntangan plak
takdan nak amik no.plat die plak
adoiiii
tensionnnnn
kesian en.$ aku kene cium cermin kat batu
eee..pagi2 dah buat hal..dah la aku tgh plan baik punye utk raya ni..huhuhu


seee..btul2 depan driver..ni nak kopakkn poket aku la semua ni..

kalu camni..agak2 leh bertahan lagi tak?or memang nak kene tukar cermin terus..kalu matikan ok tak?

p/s:pengajarannya..sila buat insuran cermin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan