Khamis, 26 Mei 2011

Aku & Nora Elena


haizzzz
mesti korang pelik kan..kenapa Aku & Nora Elena..


aku ade dalam drama gak ke?
owh..takde okeh..
tapi kesinambungan dari cite itu aku mendapat nama dari budak opis
"tengok yanie..mesti ingat Nora Elena"
hmmm..mesti korang lagi tertanya2 kan
takkn muka aku sama ngan siti saleha kot cam kat bwah ni..
owh..berangan...hihihi


owh..tidak..maybe sebab nama siti kot?
pon tidak..
tapi seriusly..die ni lawa..aku minat sangat..

so sebab ape aku dikaitkan ngan nora elena?
.
.
.

sebab aku ni
PENCERITA YANG SANGAT BAIK...
hihihi..
setiap pgi mesti k.azizah akan cari aku untuk tahu cite ni
even die tengok sekalipon..mesti die cari aku..
sebab aku cite best kot....
poyosssss

tapi aku baru tahu bahawa cite Nora Elena ni sebenarnya diadaptasi dari novel kat bwah..


harus cari ni novel..best bangat...so jangan lupe saksikan nora elena..kul 7pm-8.pm..isnin hingga khamis je...

Novel yang membelai perasaan ini mampu membuatkan anda sayang untuk meninggalkan walau satu patah perkataan pun. Sepuluh tahun lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa boleh diulang kembali, pasti jiwanya tidak punah. Tapi dia sedar, takdir hidup tidak memihak kepasa sesiapa. Saiful Idham, tunangnya pergi kerana tragedi ini. Tiba-tiba muncul Seth menawarkan diri untuk menjadi suaminya. Nora Elena keliru...

Tapi mengapa Elena menjadi wanita asing dalam perkahwinan mereka? Rahsia yang selama ini disimpan kemas, akhirnya terbongkar. Sebenarnya, Sethlah lelaki durjana itu. Menodainya atas alasan kerana kasihnya yang suci! Benarkah?

Apakah kisah seterusnya? Apa yang harus dilakukan oleh Elena terhadap suaminya? Mampukah perkahwinan mereka bertahan?
Segala-galanya dalam Kasih Yang Suci. 

p/s:  en.Mate tengok la cite ni..best..aku bagi 150/100..boleh?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan