Rabu, 25 Mei 2011

Kembali Mengediks......

kembali mengediksss...
ya..itu la aku..
untuk kesekian lamanya aku menunggu saat ini
hihihihi
so..pasni jgn marah ye bang..
jgn jeles..
hihihi..mesti tertanya2 kan..
kecuali en.mate...
die dah tahu awal2 dah..
yes..
sudah dapat tepon baru
so..pasni adegan mengediks kmbali lagi
sebab dah ade kamera balik
tu je yang penting
sebab tepon dulu kamera dah rosak...kamera dgital aku pon rosak gak
so..memang tak bergambar la aku
setahu jugak tu
tak boleh nak menggediks...hihihih
so..pas ni boleh la mengediksss
tapi tak dapat cam kaler kat bawah...sob..sob..sob
tapi still cun ngan hitamnye...
sesuai ngan en.$..
hitam jugak


ni la baby baru aku..hihihi..

b..jgn jeles...aku dah jatuh cinta pada nokia plak..tak suka dah sony..boleh?tapi en.mate still dengan sony die...siap ade 3G u..
en mate suh ambik 3G..tapi poket tak bape nak telus..yang ni sudah la...nanti nak 3G tunggu gaji besar gedabak lagi k..

p/s: b..jgn nak tukar ngan sayang plak pas ni..hihihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan