Rabu, 4 Mei 2011

BAGAIMANA NAK MULAKAN.....

hmmm
haizzzz..blogerzzz
skunk tak boleh nak berblogwalking sangat..berukband sudah diterminate
so..beronline dari opis sudah..
lama tak berblog..kekok sudah

menjelang cuti sekolah ni..banyaknye aku dapat saman dari members
saman kenduri kawen la..huhu
tapi ampun manyak2 coz..maybe tak dapat nak attend
jauh no..huhuhu..
so..kepada yang bakal mendirikan masjid..aku ucapkan selamat pengantin Baru...

kepada yang bakal nak mendirikan surau..
aku ucapkan semoga teguh menunggu hari nak buat masjid ye

dah tu..takkn orag je kot..ko bila lagi
ha..tang part ni yang aku susah skit
bila kene kat diri sendiri
nak2 plak aku anak sulung pompuan
agak2 nya..bagaimana nak mulakan ek
nak memberitahu kedua orang tua 
pasal nak start buat surau ni...
hahhaha..ntahlah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan