Ahad, 22 Mei 2011

PJJ

ape la aku ni sampai sekali post 2 entry...
ntah..mals nak buat keje sebenarnya
aku duk cari keje baru je kat jobstreet ni
ngeh2..hope area2 sana
takpon my hubby perlu kesini
sebab takmo PJJ


PERCINTAAN JARAK JAUH


banyak dugaan kan...

mesti korang fikir aku nak sambung study PJJ kan
tapi tak pon..tak de seru lagi
seru nak kawen lagi kuat dari seru nak sambung study..hihihi
gatal ek
tadi baru gaduh..tak sampai 15 min dua2 dah meroyan
boleh?
aku yang buat hal..aku yang merajuk
mane die tak geram..so sorry b..sayang tak buat lagi..janji..huhuhu
sampai en.hubby cakap

"patutnya abg yang hilangkan diri..ni terbalik plak"

tengok..tu la perangai aku..aku merajuk die pujuk..die merajuk die yang pujuk aku balik
hihihihi..nak buat camne..terima la bang seadanya diri sayang ni...hohohoho

so..sebelom tahun depan ...aku perlu bekerja keras mencari kerja disana..
or
resign..kahwen n sampai sana baru cari job..

tu pilihan my hubby..yelah memndangkan ekonomi die lagi stabil dari aku..huhuhu

huhuhuu..meroyan jap

p/s: tak sabar nak tunggu en.hubby ke sini
emmmm..baju untuk majlis itu tak hantar jahit lagi...nak buat baju pe ek...?pening2..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan