Isnin, 23 Mei 2011

LEWAT KAHWIN

tadi terdengar Hot.fm...
n then kuar topik cam kat atas tu
Lewat Kahwin?
emmmm..boleh jadi isu plak ek
maybe la kot..sebab  institusi kekeluargaan dah tergugat sekarang
yelah..pompuan ramai sangat...yang tak kahwin lagi ramai
alasan ..takut mmeberi komitmen..btul2 memilih..n hantaran terlalu tinggi?
n maybe dalam my family or keturunan..
aku boleh dianggap 

LEWAT KAHWIN

bcoz
sepupu aku yang umur 20 pon dah nk menamtkn zman bujang..
so thats means..aku yang 24 ni komfem la dah lambat..huhuhu
takpelah..aku banyak komitmen..
sampai seru kahwin la
huhuuhu
naye btullah..padahal baru 24
yela kot..sebab abg aku yang laki pon umur 24 dah kahwin...
aku pompuan 24 tak kahwin2 lagi
cam tak caye je aku dah umur 24..
tu pada angka..bukan pada wajah..hahaha..poyossss
tapi btul...hari tu nak g beli kasut sekolah adik aku..die ckap kasut aku
mak aih..melampau u..takkn i budak sekolah kot..tahu la kecik

so..konklusinye...sampai seru kahwin la...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan