Isnin, 18 Julai 2011

ANNUAL DINNER 2011....sape nak itotttttt...

salam..haizzzz
berblog ditengahri..apakah...?
al-maklum la..ni time rehat..so harusla guna kesempatan yg ada..ngeh2..
sebenarnye aku puasa hari ni
tapi trgugat dek kerana air teh panas n biskut..huhuhu..boleh?
last2 tanpa banyak tanya..aku pon buat air teh n makan ngan biskut..hihihi
nak cite pasal dinner
aku dpat invitation from my company utk pegi DINNER..
kat area Danga Bay kot..kalu tak silap
tema: Smart & Casual
hmmm..agk2 nak dress up camne ek
dalam fkiran aku skrg..dress up tak penting
makan lagi penting  nn
kawan2..doakan aku dapat TV LCD
n mane la tahu mlm tu aku dapat anugerah pekerja terbaik ke..hahahah..verangan..
gurau je..tapi kalu betul pe salah..dapat cash ...hihihi..dah2..lambat lagi nak dapat title camtu
tunggu la aku kerja sampai muntah darah..pengsan depan boss..baru dapat kot..
doakan dapat TV LCD dah la..hihihihi (mintak2 dapat..berbaloi skit aku pegi dinner)hahahaa

taraaa..trtera namaku kat situ..

CIK SITI AZYANI BINTI ABU BAKAR

and this card..dah hntar pon..so jwabnye sape2 pon tak boleh ikut..sebbab


sebab aku dah reply dah..aku kn pegi sorg..dah tu..tak thu nak ajk sape..en.hubby jauh..so..takleh itot dahh

so..tunggu gambar 30.7.2011 ni..
camne agknye DINNER ni nanti...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan