Isnin, 19 April 2010

DUGAAN HIDUP

ermmmm...SAKIT..hanya tu yang aku mampu bertahan..ingat Allah, ingat family yang jauh dimata, ingat exam yang dah dekat...ingat yang tersayang..semua ingat...
aku tak tahu kenpa..lately, before balik kampung hari fever + flu + batuk sket2 n sakit tekak...but bukan fever yang kritikal...and dalam sepanjang aku berada di kampung..aku mengalami simptom2 ini..makan je muntah balik...asal makan je mesti kuar balik..badan pon dah susut dari 40 kepada 37 n sekarang 35..hurmmmmm...

12.01 aku bertarung ngan sakit yang sama..after makan burger kul 9 tadi..tak sampai setegh jam ..aku munth balik..same sebelom2 ini..aku pening nak fikir..bila duk jauh ngan family..sedih..hiba bila sakit..kalu duk kat family..leh mak aku sapu2 ubat..ni tak tahu nak cakap kat sape..en.mate je la jadi serangan..nak tepon mak...takut die risau..hurmmm

baru balik jumpe dr. akbar...tak tahn sangat..aku rase nak pitam pon ade...g pusat sejahtera..tutup..bahagian emegncy pon tutp...last2 dr.akbar gak...(thanks Aida )huhuhuhu..tu pon pakai serbu sebab doktor dah nak balik...masuk je cakap dah seminggu sakit...terus kene fire kat dr..huhuhu..sorry doc..

nni dah ok dokey skit...hope esok aku makan tak kuar balik...hmmm gastrik memang ade..tapi aku dah ikut time makan yang betul...huhuhuhu..salah apakah ini..
.DUGAAN HIDUP DARI ALLAH....

hope ok...kalu tak ok jugak..kene rujuk HOSPITAL BESAR PENANG..waaa..takmo..aku nak sehat..nak exam..aku cuak dah ni..dahla ade member aku kene simptom yang sama..last2 kene antar detect APENDIX..semalam dah selamat operate..takmo2..hope aku hanya GASTRIK BIASA..




nota lutut : Ya Allah, tabah kan hatiku menerima ujian mu...Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan