Rabu, 14 April 2010

WELCOME BACK.... PENANG

huhauhauhau..dah balik da..huhuhu..sampai je pagi tadi..terbongkang..penat..hurmmm..best balik bercuti..tapi pas ni takde dah cuti2 panjang camni kalau dah masuk alam pekerjaan..balik cuti pon tak bape nak sonok sebab badan tak bape sihat..sakit je ..huhuhu..dugaan betul..balik pon tak kemana pon..duk umah..pusing2 town..tido maen budak2 kecik..tu je la keje aku..tup2..dah balik penang..balik pon senyap sunyi je...haish..

kenapa SP BUMI suke bawak bus laju2 sekarang..rase tak selamat je aku nak naek...nk tido pon terbantut bila dah bawak tak ingat dunia..kemana kah pakcik yang selalu bawak steady tu..best je aku naek..ni dah 3 kali dah aku nek ngan pemandu gile n hantu..eeee..seram..

06.04.2010 : aku balik ke umah..trengganu..aku masih dalam mood tak sehat..n amat terkejut sebab bertembung ngan gajah kat grik..owh macam night safari plak...hehehhe..5 ekor plak tu..sepanjang balik..dah 2 kali aku bertembung ngan pak gajah ni..sebab aku tak tido kalu balik kesana..tu yang berpeluang tu..owh..memang amat2 besar..takooot

07.04.2010 : sampai umah..melepaskan rindu pada mak n ayah..duk borak2..kul 8 gak baru aku continue tido..yelah..aku kan tak suke tido kalu atas bas balik ke teganu..kalu balik ke penang aku tido..hairan ek.simpton ape kah itu...tapi masih dalam keadaan tak stabil..bergantung ngan ubat...eeee..muak la nak kene telan..siap kene makan depan mak ayah ni..

08.04.2010 : buat keputusan..makan aiskrim la ubat paling mujrab untuk sakit tekak n demam + batuk..yeah memang menjadi..n kebetulan musim sekarang musim buah pauh..wah tibai habis-habisan..huhuhu..tak kemana jugak..just amik anak sedara dari umah pengasuh n bwak mak aku g town..beli barang n klinik..n mak aku ke nilai
+ melaka..jalan2 makan angin..lawatan..owh..sungguh jeles..

09.04.2010 : tak kemana jugak..simpton takleh makan bekpes..kenapa ek..maybe sebab aku tak rajin makan kat penang..so..bila balik tibai nasi lemak..nasi dagang..wah..rase cam pening pon ade..sakit perut sampai muntah2 balik makanan..sejak itu..aku tak berani lagi makan bekpes..bekpes aku kul 1.00..minum air makan roti or biskut..dah tu je makanan aku masa kat penang..tak leh gak la makan maknan sedap2..huhuhu

10.04.2010 : so..bila mak takde kat umah..paham2 je la..aku kene bertungkus lumus..hahaha..takde la sangat..tapi 2 orang budak kecik ditinggalkan umah aku..mak ayah diorang ade keje..owh nak gile sekejap rasenye..kadang2 lawak pon ade..malam tu..mak aku balik dari cuti2 malaysia die..hurmmm..dapat sehelai baju..dah kalu mak aku g nilai..pe lagi....mmeborong sakan la jawabnye...

11.04 - 13. 04 2010 : tak kemana jugak..duk sorang2 kat umah..tengahari baru riuh skit...g bawak mak aku g klinik lagi n g nak daftar ngundi..tapi tak boleh..ntah ape la yang problem..takpelah..tak ngudi pon takpe..aku bukan minat pon bab2 politik ni..sebab ayah aku je suh g daftr..huhuhu..

14.04.2010 : berjimba sepuas2 nya di umah..petang g jalan2 ke  tapak expo..takde ape2 pon yang menarik..menghabiskan duit aku je..paham2 jelah kalu dah bawak budak kecik ...semua mainan die nak..oit,..aku tak keje ag..korang dah pow..woooo..pokai jap...tapi nak wak camne...huhuhu..petang tu mak aku buat lompat tikam..owh..sangat2 sedap...n malamnye..dah naek bus.naek bus gile..wow  siyes takott..weh SP bila nak tkar pemandu..rase tak selamat je nek bus sp skrang..mane taknye..macam takde brek je..eeeee..biasa 6.30 baru samapi..sekarang 5.30 dah  masuk terminal..woooo..betapa lajunye ko pakcik....huhuhuhu


nota lutut : final exam oh final exam..huhuhuhu..study2..time untuk study plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan