Sabtu, 17 April 2010

MISS DAT MOMENT

hmmm..diakhir2 penghujung sem ni..terimbau kembali saat2 bersama teman2..saat bersama kengkawan, saat bersama geng, saat bersama orang2 yang tersayang..hmmm..sungguh indah..n mungkin aku akan merindui moment terindah ini untuk aku simpan n kenang sebagai KENANGAN YANG TERINDAH..n akan KUABADIKAN sebagai
MOMENT IN ADIRATNA
..hurmmmm..so taching..aku sangat2 taching..bila si en.mate pon merajuk..mie pon syp terus..maaf mie..orang tak bermaksud nak cakap camtu..but tu semua btul kan..kita tak serapat seperti dulu n mungkin dah tinggal kenangan semuannya..hurm..
dengan nak exam lagi...
aku jadi taching dengan semua ni..aku manusia biasa..ada hati..ada perasaan..en..mate sila la faham..jgn jeles sangat tahp gaban....jeles skit2 sudah..

3 subjek..but cam 7 subjek kene cover..nk2 ATW393E..owh...sangat2 berat okeh..aku perlu bekerja kuat..huhhuhuhuhu..n aku bernasib baik di tahun ni..sebab aku leh balik awal walaupon pada hakikatnya dah lewat..but my roomate lagi lewat..so aku bukan tukang tutup exam hall okeh n aku boleh menjeleskan roomate ku..hahahahaha..gelak jahat..




semangat nak menghabiskan study untuk kesekelian kalinya semakin berkobar2..hari2 menghitung hari..tinggal 19 hari lagi..cepat kan..n sebab 19 hari ni la mencetuskan perang dingin yang tak bape nak dingin antara aku n en.mate n ngan mie jugak...hahahaha..cinta bersegi2 ke ko ni? eh takde..mie tu just my close frenz..sebelom kedatangan en.mate mie dah ade..so..en.mate jgn jeles..i sayang u tak sama i sayang die okeh...

so..sekarang dua2 senyap..en mate majuk ntah kemana..my frenz pon senyap selepas dibidas pedas oleh aku ntah kemana.padan muke kau..tie tapi orng cakap benda yang betul..huhuhu.takpelah..pegi la korang nak merajuk pon..nanti dah okeh datang cari i okeh..taknak cari pon takpe..i duk diam2 kat sini..takpe hati kebal dah..hati batu..hahahahahah..takmo sedih2..taching je skit...

so, sejak kebelakangan ni..that moment kembali je..miss semua benda2 yang sebelom2 ni..bab kate orang sejarah..hahahha..sejarah la sangat..kan..yelah..sejarah kan peristiwa yang dah berlaku..so, kite kenang sebagai sejarah..

semoga dalam 19 hari ni..aku akan mencipta lagi banyak kenangan bersama2 teman..semoga iannya akan menjadi kenangan yang paling terindah dalam hidup ku..hihihi..

semalam berjimba2 selepas balik DATING ngan GEE tomyam n ABG bege..
hahahaha..malam ni nak DATING lagi Boleh ABG BEGE?
..BEGE KAMU SANGAT BEST..
n jadi kenangan jugak buat aku..sah angau..hahahha..siyes..amat2 sedap...sebiji cam tak cukup..tapi sebab pewot aku kecik..sebiji memadai dah..nafsu je besar..hahahahha

ni la kedai tempat aku selalu makan...pas ni takde dah gee tomyam ..huhuhuhu

semalam berjimba2 lagi ngan my fwen..niza n tiha..layan pic..tiba2 binatang aku takut menjelma..hahahahha..naek seram aku...eeee..takmo duk penang..menatang ni terlalu banyak n buat aku fobia..huhuhuhu..

saat2 meninggalkan bumi usm..semalam pak guard tak buka lampu..agak gelap benda ni..cewah...pose ala2 nak meninggalkan usm..hahhahaha


berjimba seketika..hahahha..amat2 fun..bila bergumbira..



ni after anjing pegi..waaaaa..takottttt..tapi muke cam tak takottt pon..hahahahha..ni tahan gelak..sebab takut anjing mai dekat...hohohohoho



nota lutut : plan mencipta kenangan terindah disaat terakhir..aku sayang kamu semua..love all my fwen..n en .mate juge..sila la jgn majuk2 ye en.mate..hmmmm..last but not list..selamat menghadapi exam buat semua teman2 rakan n taulan...mmeber aku kat UTM 2o ni dah habis...aku 24 baru start...hadoi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan