Ahad, 4 April 2010

HOMESICK

kerinduan semakin membuak n melimpah ruah..owh apakh ini..sampai aku demam..hohoho..nak balik kampung..sangat2 tak sihat untuk wktu sekarang berada di penang..aku mau balik terengganu..huhuhuhu..tiket dah beli...masa je belom tiba..


pic : ni tiket untuk kelik teganu..for study week break n final



huhuhuhu..semalam g jumpe dr.Akbar..check2..aku kene virus..

.VIRUS HOMESICK.



.kah..kah..owh...cepat la hari selasa..aku dah tak bermaya nak duk di bumi minden ni..huhuhuhu..sabar2..



pic : ubat yang dibekal kan..tak memberi kesan sebab.....aku tak makan ikut doc pesan ..hohohoho..




ubat tak berkesan...ubatnya hanya 1




BACK TO HOMETOWN....TERENGGANU



pic:  miss my family..huhuhuhu..camne la kalu dah keje nanti..mesti lagi susah nak balik...hohoho





nota lutut : amat tak bermaya..huhuhu..cepatlah hari selasa..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan