Isnin, 5 April 2010

MELEPASKAN HAJAT

upsss..melepaskan hajat..bukan...tutttttttttttttt...ek..ni melepaskan hajat makan bersama2 n melepak bersama2..walaupon tahu exam sudah dekat...tuttt..takpe..sebelom balik umah esok..so esok leh la balik dengan hati yang girang selepas melepaskan hajat makan benda alah ni..hihihihi..nak tahu...

kepada yang sedang diet..sila pejam mata..jgn mengidam2 plak..nanti rosak diet mu..hihihi

.


.

.

.

.

.



pic : my meal..nyum2...hihihi...tegok betapnya nafsu makan aku..ish2


pic : snack plate..emmm..nyum2


 pic : chezzy wedges..ntah betul ke tak..lantak la..tapi agak masin..overall sedap..


pic: aku n KFC..hhihihihi...sodap...en mate..sila jeles..bluweeek..


dan..tadi aku tgk status YM kat budak ini....hihihihi



hhehehehehe..dio kato nak make NASI TUPE,NASI DAGE, NASI KERABU..

NASI DAGE tu aku thu...tu kt terengganu pon ade..Nasi Dagang...
NASI KERABU tu aku tahu gak...Nasi Kerabu
.


.

NASI TUPE aku tak pernah dengar..hahahha tergelak aku dengar suz bercerite nasi tupe..aku pon search la pokcik google..n temu ni..n betullah..wujud upanya nasi TUPE ni..hihihihi.
.Unik kan name..
owh betapa DARAT ULU nye aku..duk je pantai TIMUR..tapi semua makanan tak tahu..
tapi serius takpenah makan lagi...natilah..g kelate..
kat TERENGGANU takde kot..

nak bergolek pon ade..
.


.

.


 ni la nasi TUPE yang Suz oyak tu..hihihi..comel kan..hehehhehe..singgit je (RM 1)..tapi kalu gemuk...mahal skit..tu suz yang cakap..hihihihi..pertanyaan lanjut tanye suz ye..hihihihi
..meh tgk isi dalam plak camne

.


.

.

.



ni isi NASI TUPE tu..owh..agaknye dapat name sebab lauk tumpang ngan nasi kot..hahahha..pandai je buat teori sendiri...hihihi..suz kate..SEDAP KAK.T..try la..

.

.

.
natilah..g jale kelantan..akan ku try nasi TUPE ni..hihihi..wak darat buleh..esok malam nak balik...jiwa ngah berbunga2 cinta nok kelik rumah..betapa semangatnye aku...

.

.

.

hhihihihi..besar tak..ni tak cukup besar ag..ade lagi besar..tapi takmo tunjuk ar..sogan ai..esok confirm pokcik bus SP bumi merungut ag..asal balik je beg besar..pastu aku jawab la..final year pokcik





nota lutut : jiwa berflowers..tak tahu kenapa...hohoho..maybe hepi hari ni last lecture kot..hahahha..tipu2..taklah..ni ade kes laen ni...takpelah..sebab jiwa sudah di kampung..jasad n nyawa je di bumi minden ni...so..seminggu ai tak berblog..esok blog terakhir ye...>*<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan