Jumaat, 16 April 2010

Hmmmm..

hmmmm..aku baru dikejutkan dengan khabar yang amat2 merentap jiwa aku..yup jiwa sebagai sahabat..sebagai kakak..aku turut merasakan apa yang dirasakan..sungguh..saat ini aku ingin dekat n bertanya padamu..why ? kenapa tak bagithu kak.T ? kenapa senyap2 ? and kak.T harap itu bukan yang dijangkakan..sangat pedih..pilu bila aku baca n3nya...yup..siyes..aku rase cam nak g tekun...adakah semua ni betul..tapi kenapa kamu dik..why?aku tgk dia bahagia..senyum..tapi disebalik senyuman..rupanya dia bersedih..tapi kenapa bersedih sesorang...

kak.T doakan apa yang diramalkan itu tak bukan kenyataan..n hope tabah menghadapi segalanya...

nota lutut : semoga kamu tabah menghadapi hari2 yang mendatang..love u dik...kuatkan semangat sekuat kaktus...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan