Selasa, 26 Julai 2011

1K..for RAYA..aduyai....

salam..hai..
baru je menelaah budget utk 
RAYA 
tahun ni
huhuhuhu,..budget punye budget
tengok list rase nak menangis berguling2 pon ade
1K
wow..1K tu kalu aku blh buat mcm2 daa
tapi nak raya..nak buat camne..korang punye budget mcam mane?
ntah2 lebih dari 1K kan yg terguna
so..harus mencari duit banyak2 ni nak balik RAYA

List Budget

- Services en.saga : RM 200.00( ade tak service yg lagi murah?n paling penting..aku selamat sampai tanpa ape2 prob?dah la sorng2 ni..huhuhu)

-Duit Raya (ni paling penting..huhuhu) : RM 350.00

-Petrol + Toll : RM 200.00 (agak2 kan yg part ni ckup x 200?hmm..kalu terlebih jawabnye..sendiri fikir le..huhuhu)ponim deng..dah la kene drive balik sorg2..mau tak kejung aku..10 jam kalu ngan bus..kalu ngan kete..maybe 8 jam kot..hmmm..tgk la nanti

-Belanja : RM 250.00 (yg part ni pon takleh janji..name pon balik kampung..Raya plak tu..dah la.aku cuti seminggu..ckup ke?hmmm)

banyak kn..tapi aku rase cam terlebih je budget tu..takde maknanye nak ikut budget semua ni..ape yang ade dalam tangan tu..confirm semua meletop..hahaha..kate balik RAYA

RAYA..RAYA jugakkn..pas RAYA kan berselimut demam duit tarak..sape nak jwab..jawab la sendiri..so berwaspada la..u olls punye budget raya camne?bape hari balik cuti?


*en.s nak merasa balik kampung..so nanti kite balik ye...hope tiba ke destinasi dengan selamat..balik Kampung Follow Honda.. Balik JB Follow Viva la Plak...KONVOI...sape nak teman aku ek..ni maybe aku angkut mak ayah aku sekali balik JB..tinggal kn kampung kejap je..ayah kn..hihihi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan