Isnin, 25 Julai 2011

Festival Anjing..Anjing Hepi..Aku?huhuhuhu

alkisahnya..baru2 ni..kat IOI Mall ade festival
aku tak tahu la plak ade festival pe
so..sambil2 nak cari barang2 dapaur..aku menjegah la ke festival
mak kau..festival anjing upannya
macam2 gaya n rupa anjing ada kat ruang legar tu
ade yg buat pertunjukn..ade yg buat pertandingan
yang menyalak tak henggat tak payah cakap la
aku pon g la mencelah..
tapi dari atas la.tgk..mak kau..besar gile anjing..yg kecik pon ade ..comel gile


ni spesis ape pon tak tahu..dah la besar..takde blu plak tu..tapi suara die tak sehebat yg kecik2 tu..ni kalu ukur..dah paras pinggan aku kot..kalu kan kejar..mmg aku redha je la..hhuhuhuhu

aku dah seram sejuk dah
kalau yg kenal ngan peel buruk aku ni
mmg tak bolh blah la
aku kn memang trauma ngan spesis benda alah ni
ade cerita disebalik trauma ini
huhuhu..malu nak cite

yg pasti..

ANJING ...HEPI

AKU..BERDUKA

nak shopping pon tak senang..rase cam dekat je suara tu kat kaki aku
huhuhuhu..sabor je la..layankn gambo2 jelah..



yg ni comel gile..sampai tak nampak mate..penuh ngan bulu..tapi die punye suara..mak kau..



*n tu la hari paling tak best aku shopping..shopping dalam ketakutan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan