Jumaat, 29 Julai 2011

Semangat Harimau MALAYA

salam..haizzz
28.07 kan bersamaan dengan hari hrimau malaya mengaummmm




harimau malaya..aummmmmmmmmmmm


so..hari tu aku decide nak balik awal sebab
ofkos la nak tengok bola..tapi bukan kat stadium la
so..Ot sampai 7 je..balik terus singgah kedai n beli syur n ikan2 skit utk masak
balik je..terus tak henggat..masak n terus bersiap mandi
turun2 dengan baju tido kuning..semangat malaysia katakan
sekali..tekan TV..TV 1 tak boleh tengok daaaaaa
uhuhuhuhu..ape la malangnye naseb aku
tu la..kutuk lagi en.hubby cakap tak dpat tengok bola..last2 aku yg tak dpat tengok
tapi en.hubby pon takleh tengok habis gak..
2nd half die kene masuk keje balik
so..adillah kn b..dua2 takleh tengok
dengan mogoknye..aku terus masuk bilik..terkebil2
rase nak pecut g kedai mamak pon ade
tapi sebab dah berpyjama bagai..so tunggu je la keputusan from en.hubby
kul 12 mlm tu..aku text en.hubby..
"abg..bola camne"..hehehe bukan tanye dah makan ke belom..bola lagi penting
tunggu 1 min...takde jawapan
tunggu 2 min..takde jawapan lagi
tunggu lagi..
pastu..aku pon dengan tak sabarnye..terus coll..muahahahah

me:"abg...malaysia bape gol"

en.hubby: "kalah syg..1-1..huhuhu"

me: adoiii..huhuhuhuhuhu..(tak senonoh kan..semangat katekan..bukannye nak tanye en.hubby dh rehat ke blom.tanye bola plak..sorry b..xcited..huhuhu")


safee sali..the best player.. i loike..hihihihi

tapi pe pon...harimau malaya tetap the best..sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan