Jumaat, 15 Julai 2011

JB-Lepak2 Bazar Karat

Sambungan entry Jb-ketibaan En.hubby

Hari kedua En.Hubby kat sini
kitaorg decide p cari tempat nak berpicnic esoknye
so..pegi survey puteri Harbour..hmmm..sungguh mengecewakn..
takde pe yg menarik pon
kalu petang2 boleh la kot amik angin..
kalu nak picni..nak bentang tikar kat mane kan..
banyak kapal2 besar kat sini..utk tgk2 n amik pic boleh la..utk picnic cam tak sesuai je..hahaha..tapi housemate aku..boleh je  picnic kt situ..dah memang port die kot..


interprem tuan blog jap

so..ape yg nak di picnic
pagi tu just sempat buat benda alah ni je..sebab en.hubby rquest takmo makan makanan berat..so aku decide buat benda paling simple je la kan...

ini die..roti sardin gulung..sedap..komen from en hubby...(tak kenyang..sebab aku buang tepi roti tu...)bukan kene buang ke?baru lawa kan?bab kate en.hubby..bukan nak lawa..nak sedap+kenyang sayg..hmmm..yelahhhh

so..after round2 puteri harbour..kitaorg decide picnic kat bukit indah je la..kat situ lagi sesuai kot..so dalam kul 12..terus pecut ke bukit indah utk borong beli barang2 utk picnic esoknya..menu picnic (next entry)
after jelajah tesco ..n fyi..en.hubby kalah sebab aku pusing 1 tesco..mesti pas ni die dah takmo ikut daaa..sebab aku pusing semua lorong kat tesco tu..hihihihihi...mau tak lenguh kaki die..

dalam kul 3 pas beli belah..terus p mcd..tapi melepas mcd lunch punye..so caj harga biasa lor..takpelah..nak buat camne..tak sempat nak amik yg lunch punye...

ni makanan utk 2 org okeh..sedap gile burger spicy mc duluxe tu(eh..btul ke eja?lantak la)rase aku nak g drive thru je..dah la tekak tengh x sedp ni...baru je baik demam..huhuhu

after settle makan semua..aku terus balik umah..en.hubby balik hotel utk siap2 nak g jakel n bazar karat plak..ni gara2 aku kuar ngan abg.lan n k.ida la 2 minggu lepas..first time pegi bazar karat..pe lagi..so..ade plan la nak ajak en.hubby ke sni..best mangat2..duit pon best je keluar..

bazar karat ni ala2 cam uptown la kot..memang syok giler....banyak barang yg berjaya dirembat..banyak barang aku plak dari barang en.hubby...sabo jelah...yg kluarnye..duit laki aku jugak..hihihi..thanks b..

so..pe pon sangat2 ENJOY

p/s: fuhhhh...lega report dah siap
rase nak golek2 depan bos..siap mintak belanja KFc..hahahha
esok bos takde..aku la bosss..kuang2


Tiada ulasan:

Catat Ulasan