Rabu, 6 Julai 2011

KL-1 (BBQ Time)

Haizzz
lama betui aku tak hapdet blog ni
naek bersawang dah gamaknye
nak buat cemno..sejak dua menjak ni
bos aku a.k.a my popa dah gile meroyan
asyik ade je duk panggil aku
sampai nak blogwalking pon susah
senang2 bos amik i je jadi PA
kan bagus?hahaha

okeh..street to mall...kuikui
nak cite pasal KL-1 BBQ time
yg sebonar2 nye mals nak kuar merayap
so..aku decide nak habiskan masa ngan family en.hubby
so..kitaorg decide buat BBQ la
leh ajak semua family2 die yang terdekat
o..boleh la practice make perfect..haha
practice kn perhubungan dengan bakal ipar duai
so...thats moments...

antara yang diBBQ kan...ayam...kerang,sosej n bebola sotong gabus..hahaha..bab kata en.hubby..bakar dah hitam..tapi panas diluar..sejuk didalam..dah cam aiskrim goreng  daaaa..

aku..yang bersemangat duk mebakar..kalah en.hubby..n menu2 laen yang dihidangkan...

mee hoon goreng..sedapppp..kacang kuda..aku panggil jagung kuda..terbahak2 en.hubby..air asam,keropok n kacang..air oren..


okeh.,,,,,dah sekian cerita BBQ
sambung next entry plak

p/s: x sabar nak tunggu en.hubby sampai..yahoooooooo..esok cuti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan