Selasa, 12 Julai 2011

JB-Ketibaan YB En.Hubby

mengumumkan..ketibaan Yb...Dato.K


ni Datok K saya k
bukan Dato K siti nur haliza k
jgn jelez..ni Datuk K in future..pas kawen..dapat anak..ank kawen..dapat cucu..n baru la die dapat title
DATUK K
hihihi..gurau je b
7.7 baru2 ni my hubby ade ke johor
nak jadi org johorian kejap
so..pagi tu aku keje dlu..sharp2 kul 5 aku blah dri opis n g ambik en.hubby kat terminal
tapi yang best aku yg sampai dlu
bus en.hubby cam kure2 daaa
lambat gile
kul 6.00 gak baru sampai Jb
n my surprise to en.hubby 
seee..puding jagung...malam tu buat..en.hubby nak mkn puding gula hangus..tapi sorry b..pengukus takde..len kali k..n jwabnye licin dibedal..habis dalam kete terus..mesti lapar gile nih..hihihi

so..sampai je terus balik ke nusajaya utk en.hubby check in hotel..disbabkn kakaknye duk jauh nun tampoi n memandgkn en.hubby mai ngan bus..so..kna stay hotel dekat2 ngan area umah aku la..nak amik n hantar senang..

so..malam nye pe lagi..dah lama x kuar merayap malam..alang2 die ade kat sni..so wajib la kuar merayap..kitaorng ke Cs..utk tgk niiiii

cite lisa ni..org cakap best..tapi memang best pon..tacing giler..waaaa..sian laki die sakit..pastu die plak kene cerai tanpe tahu yg laki die tu sebenarnya sakit...tapi yg tak bestnye..die kawen tanpa restu..takmo2 la mcm tu.


.after tgk cite..around 10.30 kot..merayp ag ke danga bay..cari makanan fveret..steamboat...best2

gerai yg menjadi pilihan hati..banyak choice.. 

 tapi semua gerai cam sama je..ntah..tapi die punye sup..sedappp..aku makan yong taufu..ala..kalu kat dataran ni..yong taufu makan ngan sup+sambal..kalu steamboat makan ngan kuah kacang..ntah..tapi aku lagi suke suppp..mcm niiiii


ni la ropenye yong taufu a.k.a aku punye steamboat..

.nak makan steamboat best kat jb pegi kat sebelah dtran..kene msak sndiri ..Rm 20 stu kepala..macam2 nak makan boleh..tapi setakat perut aku yg kecik ni..buat bazir je..makan 2,3 ketul dah knyg..ni pon en.hubby banyak perabis

en.hubby makan ni..mee sup..tak sedap bangat..

tgk cam kaw2..tapi rase..hampeh..sedap lagi sup yong taufu aku..

so..perut dah kenyang




nak intperem tuan punye blog plak..hahha..mata pon dah ngatuk..ade hati mau merayap ag..balik umah daaa

balik tidooo..en.hubby hantar aku..n die bwak balik kete..
siap parking tepi bit polis lagi..hhahah
bagus b..len kali leh bagi pinjam ag...

p/s: rase aman sangat dunia hari ni..why..sebab bos tarakkkk..so aku la bos blog n fb..
pagi tadi post kat wall aman dunia..bos takde..alih2 
pas je post..bos coll mintak email add..trus aku delete wall
kan tak psal2 bos search aku punye fb..hahahaha..
so..skrg kene create new email to personal bos punye...eeeee..gerammmm






Tiada ulasan:

Catat Ulasan