Selasa, 12 Julai 2011

KL-2(Lepak2 Tengok Ikan..Makan Eskrim)

sambungan entry KL-2(Nilai)

kitaorang tolak blik dari nilai dalam tengahari..
pastu en.hubby plan nak bwak aku g jalan kat taman
taman yang die selalu jog
kate selalu jog kan
so..harus la jog gak ke?..hihihi
jwapannya
takde maknenye laki aku nak jogg kalu dah bini die kt sana
so
petannya
kami berjalan2 cam psagan yg beranak 1 okeh
sebab ade bwak peneman setia yg de best
ingat nak bwak semua
tapi ayunnie sorg je yg ade..a.k.a anak buah en.hubby
so..bawak ayyunie je la..
memang syok n teruja gile tgk ikan dalam tasik tu...
kalau la bolh ambik...nak je serkup ngan bakul..cam gaya kt kg..masa kecik2 dlu
seeee

aku n ayunie yang teruja tengok ikan..aku n ayunnie pon firts time datang sini..sebelom2 ni en.hubby suke g sorang2 je..tak bawak budak2 ni..


aku n ayunnie...bulat gile mata si ayunnie ni..comel je..hahahha..abaikan aku yg bertudung cam dah mak org dah..en.hubby tegur muka aku len plak bila pkai tudung camni..hihihihi..



tempt ayunie paling suke..kitaorang monitor dari jauh je..yelah..ayunnie dah besar..so..just perlu tgk2 dari jauh jelah..aku n en.hubby duk lepak kat bangku sambil menikmati angin..hahaha

n baliknye..kitaorang beli aiskrim..aku offer ayunnie aiskrim..en.hubby marah..eleh..bang..padahal abg pon makan mengalahkan ayyunie..sebenarnya aku yg nak makan..nak beli malu..so ajak ayunnie..hahahaha..dah lama tak makan aiskrim yg org jual kat motor tu..leh makan..nikmat gile..
aku makan skit je..yg selebihnya..sila tanye en.hubby..?

p/s: tak sabar nak tunggu pukul 7 sebab
- nak g pasar malam
- nak balik umah..dah penat keje + OT...
- nak bergayut
- nak bukak puasa..tgh fikir nak beli pe ni..(en.hubby beria suh masak..nanti esok la b)
- n nak Titoooooo..boss..esok nak MC blh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan