Rabu, 27 Julai 2011

My Special One

this story is dedicated to my special one..

tadi dalam keadaan boring..
aku belek lagi blog en.hubby yg sangat2 usang tu..
(bila nak update pon tak tahu)update leerrrr

baru aku sedar..betapa sukarnye die nak memiliki aku..tidak seperti mana aku menerima lalaki laen sebelom ini..

hari ni 27th July 2011..hari ulang bulan kami yang ke 21..
phewittt..that means..ni hari yg ke 608..
dah 608 hari syg bersama abg..
ini bermakna selama 608 hari jugak aku ditemani dengan perasaan sebegini..
rase cam terlalu sekejap..kan b

terlalu banyak benda yg aku lalui bersama..sepanjang tempoh perknalan..bgtu jugak dengan en.hubby yg penah kene marah..tapi apakan daya..kalau dah tersurat begitu..

andai abg tahu..sayang bahagia disisi sisi abg..
thanks syg..love u







Tiada ulasan:

Catat Ulasan