Ahad, 10 Julai 2011

AKU DI LAMAR

hihiihihi
hati mula nak mengedik
bila diri ini dilamar
yess

AKU DI LAMAR ORG

Lokasi: Taman Rekreasi Bukit Indah Johor
Tarikh: 9 Julai 2011
Minggu: Minggu 27 2011
Masa: 11.07 am


suprise from en.hubby..aku sangat2 terharu..thanks b..


hahahha


DILAMAR EN.HUBBY


memang sangat2 terkejot aku
yelah..dilamar dihari jadi plak tu..so sweeettt
1 kejutan dari en.hubby..yang tak pernah aku jangkakn
yup..memang keluarga kami setuju perhubungan kami
n dalam perancangan
tapi tak tersangka aku akan

DILAMAR

sampai naek ketaq2 lutut en.hubby..
aku pon jadi blurrr..hahahha
thanks b
thanks sangat2..love u so much


cincin dijari menunjukkn saya sudah berpunya...single but not available..hihihi..tak sabar nak menghitung hari nek pelamin..kukuikui..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan