Rabu, 10 Mac 2010

AKU ADE 3

Bersamamu..bersama walau kemana jua....tarararara..aku dh ade 3..ade ape ek?..toing2..

3 APE TU?

NOW.. !!

AKU PUNYA 3 NOMBOR..cukup semua..

MAXIS



CELCOM




DIGI





untung-untung..diorang bertanding mau tarik perhatian..dengan buat sms free la..super saver la..free call la..so tak adil la kirenye kalu aku tak merasai semua kelebihan-kelebihan yang ade..muahhahahaha

SO..
aku pon dengan gatal tangannya..menggunakan 3 nombor ni..ade orang sampai 5..jgn terkezut..so aku bukan tahap bengong n gaban lagi la nak pakai sampai 5 nombor...tapi tak tahulh kot2 nanti kebengogan melanda mbuatkan aku pakai 5 nombor pulak..mintak dijauhkan okeh...

SO..

thanks DIGI..sebab free sms, free call after RM 2.oo..berbaloi2 kan
thanks jugak CELCOM... setengah sen sms, call pon 10 sen je..berbaloi jugak
thanks MAXIS... 1 sen sms, call 15 sen je..berbaloi je..


nota lutut : gunakan semua kelebihan yang ada sebelom umur 25..hahahaha..sebab bila dah 25..kelebihan dah takde...so..gunakan sebaik-baiknya...hehehe
Tq   en .ggle..gambar di curi dari incik google...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan