Selasa, 30 Mac 2010

KECIKNYE

ni nak ape kes plak ko tie, post entry pasal kecik..hmmm..aku nak cite pasal

 TULISAN AKU YANG KECIK.

.kecik ke..emmm mungkin bagi orang laen kecik..terlalu kecik..bagi aku..dah normal dah..hahahaha..
tadi..en mate mengadu..blog aku terlalu kecik..

"cyg, tulisan cyg kat blog baik wt besar sket..susah nak bace tau"

"hmmm..ok" dalam hati..kecik sangat ke?ok nanti aku besarkan..

"nanti adjust tau..kasi besar sket"

"hmmm..ok"

ok..berbalik pada tulisan..kecik ek? ntah aku memang tak suke menulis, menaip, ape2 jelah kecik..makan je besar..hahahaha..tapi kalu aku menulis besar..fail aku punye tulisan..memang tak lawa dari biasa la cewah...lawa ke tulisan aku....tapi ape kes plak ngan tulisan yang di taip..yup..memang aku tak suke menaip besar..aku kalu menaip pon aku taip tulisan 9, 10..lawa je nampak..assingment pon..tapi pas combine,,mesti mmeber group cakap..

" kak.T..keciknyo..besar skit"hahahahhaa..

tu biasalah..so adjust balik la ikut margin..

ntah la..sebab tu lah aku rabun kot..menulis pon tulisan kecik..tapi serius aku tak suke tulisan besar..hehehe




aku yang rabun..tapi sikit je..rabun time dalam lecture je ok..

kesimpulannya..pasni..aku akan adjust blog aku..kita takleh buat kepala sendri ..sian orang nak bace..bab kate en.mate..so...

owh..berbalik en.mate ni..ni suz yang bagi name..dengan aku2 sekali lekat name en.mate..so, en.mate..terimalah seadanya name baru anda yang diilhamkan oleh adik sye..hihihi


nota lutut: harus perbesaq skit tulisan pasni..hurmmm..jap g presentation, pastu prepare dinner malam ni..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan