Isnin, 15 Mac 2010

SEPUTIH KASIH...SEANGGUN MERAH

seputih kasih..seanggun merah..hmmm tu la tema dinner HAAK..himpunan anak-anak kelantan...best takyah kuar banyak duit...RM3 je..mesti tak cye kan..hehehe..makanan cam hotel..sodap..berbaloi-baloi...so layan je la gambar..malas nak cerita...n aku menepati temanya..pakai merah + putih..hehehe




menepati tema ok...merah + putih..tgk..langsir bilik aku pon merah putih...



with niza...pemenang cabutan bertuah..memang btul2 bertuah..hehehe..aku pon tumpang sekaki


menu yang best.....ntah name ape pon aku tak tahu


daging masak hitam..best..i like


so..amat-amat berbaloi kan g dinner ni..hehehehe..31 ni dinner PERMATA plak..mintak2 aku bertuah..tapi bertuah ke? hmmmm takpelah..asalkan have fun sudah..kan..

nota lutut : agak berbaloi bila g dinner cam ni..hehehe..gambar laen banyak yang takleh upload..nati i upload lagi...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan