Sabtu, 20 Mac 2010

RINDU

hmmm..ntah la..entri yang kebape ntah...aku tulis2..aku padam..no idea..sekarang ngah tintong je rase..baru pas dari bebanan ..assingment..mid-term exam..hmmm..macam2 la..rase nak lari dari semua ni pon ade...susah sangat2..semakin di tahun akhir..semakin mencabar..ouh...sangat2 sakit..aku tak sabar nak menghabiskan study ku n bekerja...dah lari topik ni..

yup..serius..

aku sangat2 rindu..rindu pada mak ayah aku..rindu adik2..rindu anak2 sedara..hmmm..lambatnya balik..nanti ade cuti study week..aku masih lagi berfikir2..nak balik or tak..kalu nak balik..memang dah kene cari tiket dah ni..tgk2 tiket pon da habis...tapi cam nak turun johor..nak settlekan internship tu..hmmm..mane satu ni..tapi kalu tak balik..aku rindu..yelah..habis exam 5.5..10.5  dah kene start praktikal..hmmmm..rindunye...

Rumah ku..wah..rindunye nak balik..huhuhuhu..nak balik..


deq wani..huhuhu..rindu nye...lambatnye leh balik..hmmm



haziq..aduih..rindu2...rindu mak ayah aku..


nota lutut : aku perlu balik or tak balik..rase nak balik..tapi confirm tiket dah habis..huhuhuhu..nak balik...nak balik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan