Selasa, 30 Mac 2010

BLOG PENGUBAT RINDU

pernah tak terfikir kita menulis..menterjemah apa yang kita rasa dalam bentuk tulisan..namun ianya menjadi satu medium untuk mengeratkan silaturahim antara kita...hmmm..mungkin sesetengah orang berfikiran blog just untuk berkongsi maklumat..tapi bagi aku..blog adalah lebih dari segala2nya..blog jugaklah open diary aku..sebagai medium pengubat rindu..medium berkongsi kegembiraan, kesedihan n laen2 la...best kan blog..tapi aku bukan di kategorikan sebagai kaki blog tegar lagi..yelah..masa yang membatasi ruang n ade idea..but tiada pic..so..blog yang berpicture ni kadang2 menarik mata public untuk baca..even tu hanya luahan hati n catatan harian kita..pernah dulu member aku ade cakap..blog awak semua cite pasal diri awak, family, life, love..takde informasi..yes..iknow...so, suka hati aku la..blog aku..tapi aku tak cakap camtu la kat die..die pon member blog gak....but blog die lebih berilmiah..so..aku tak peduli semua tu..name pon

 MEMORY ADIRATNA

..so..ade masalah ke?

hahaha..panjang la plak..aku just nak berkongsi kegembiraan..aku just silent reader pada kak.Yat n family...suke bace blog die..pasal life qies yang amat comel..tapi blog die ..dia luahkan sebagai pengubat rindu antara kak.yat n suaminya..bagus betul blog ni...n aku sangat2 terkejut bila bace blog dia tadi..tgk2 blog dia kuar paper berita harian hari ni...hmmm..pengorbanan kak.Yat membesarkan qiestina berseorangan kerana suaminya jauh nun di tengah laut...tak sangka kan..blog sebagai medium pengubat rindu boleh tercalon sebagai 50 blog terbaik..tu namanya penulisan dari hati yang ikhlas..tahniah kak.yat..


.....................................................................................................................................................................

ni keratan paper hari ni..


Blog pengubat rindu
Oleh Siti Nur Almizan Aripin
2010/03/30



YAT tidak kekok menguruskan keperluan Qiestina walaupun tanpa kehadiran suami di sisi.Yat papar perkembangan anak melalui internet untuk tatapan suami

................................................................................................................

Blog aku...hmmmm


.. aku..hmmm...nak tercalon..hmmm..yang ni pon merangkak..time rajin update..time tak rajin berbulan2..sampai naek bersawang..ni ape kejadahnye sampai post 2 entry dalam satu hari..buang tebiat ke ape...hmmm..dah takde keje...aku top-up la balik mane2 yang tertinggal sebelom aku tak berblog plak next week selama seminggu..sebab

AKU BALIK KAMPUNG...


nota lutut : tahniah kak.yat, atas titik peluh anda..akhirnya berjaya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan