Rabu, 31 Mac 2010

SAD STORY

hmmm..so bad..so sad..but dah tersurat..aku pon tak menjangka kan semua tu..its so hurt for me utk terima semua tu..but aku mesti kuatkan semangat, kuatkan azam, ingat tujuan balik, ingat mak ayah, ingat kerjaya, ingat masa depan..aku harapan mereka..kemana perginya semangat aku, mungkin ini adalah ujian dari Allah untuk menyedarkan aku dari lena yang panjang, mimpi yang indah, dan tidur yang mengasyikkan..so, sad..so, bad..aku pon dah tak tahu nak wak camne lagi..cuma perlu berusaha  dan berusaha +  berdoa dan seterusnya aku tawakal..jika rezeki aku..adalah kan..manusia ibarat RODA..sekejap diatas, sekejap gembira ada masa kita akan jatuh..n orang yang kalah adalah orang yang jatuh n tidak berusaha untuk bangkit..so aku harus bangkit dari semua ni...


nota lutut : kepada my family..miss u all n thanks, >*< ..thanks banyak menyokong, kepada kawan2..suz, thanks..love u..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan