Sabtu, 27 Mac 2010

CINTA & LAGU

 dah lama tak update blog..hmmm..cite kisah cinta n lagu...mungkin semua penah ade kisah cinta n disebalik cinta mereka ..ade lagu tema yang menjadi tali pengikat kasih sayang..begitu jugak dengan aku..bila dengar lagu yang berkumandang..lagu tema katekan..mesti touching je..kan2..hehehe..tu pengalaman aku la..mula la nak rindu2..hehheehehe..tapi bila ade kisah pedih n perpisahan..lagu tu still merantai jiwa disebabkan kita terlalu menjiwai lagi n lirik tu bagi menyemai rasa cinta yang tulus..tapi bab kata orang..disangka panas sampai ke petang rupa2nya hujan di tengahari..emmm..tapi tu semua tu asam garam kehidupan..jika kita tak merasa sedih..belom tentu kita akan gembira..so..ambik yang baik jadikan teladan..ambik yang buruk jadikan sempadan..hehehe..panjang lebar la plak mukadimah.. 

CINTA....masa kat sekolah aku tak bercinta pon..skema kan aku..hahaha..cuma adelah minat2 kat senoir..tapi minat jer..tak dikira couple ok.aku masa dulu2..jenis tak suka pada lelaki..accept sedara mara n adik beradik aku..aku tak penah kawan ngan lelaki..betapanye..sebab ade pengalaman pahit..hmmm..aku benci lelaki start darjah 6 bila salah sorang member aku gaduh n die tolak aku atas jalan..gaduh sebab hal kecik je aku ingat..nasib baik kereta yang lalu sempat brek..kalu tak..dah jadi arwah dah kot aku..memang benci sangat2 kat lelaki masa tu..pas g PLKN mula kenal lelaki..emmm rupa2nya lelaki ni tak semua jahat..ade baik..n sampai sekarang member2 aku ramai lelaki..heheheh....ok..berbalik pada kisah cinta n lagu..masa mula2 couple..aku

CINTA MONYET..
cinta monyet aku adalah cinta pertama aku la kiranya..sebab sebelom2 ni aku tak penah kenal apa itu CINTA..yelah..aku kan jenis tak suke lelaki dulu..hehehe..bila fall in love tu memang sayang sangat tapi ..emmm jodoh tak panjang..dah nama pon cinta monyet..hahahah..cinta kem la tu..hehehe..tapi sekurang-kurangnya aku tahu apa itu cinta..masa tu malu gile..nak jumpe pon kene teman ngan member...sebab takut lagi satu ..takut kena tangkap..sepanjang 3 bulan ..bulan last baru fall in love..jumpe 3 kali kot..pastu jumpe last time nak balik pastu tak jumpe2 dah..break off pon dalam msg...hmmm..tapi even CINTA MONYET..tapi ada lagu cinta..hehehe..lagu cinta masa tu lagu RELA KU PUJUK n SANG PUTERI kot..SPIDER..memang touching gile la bila dengar lagu ni..hehehehe..dah name pon mabuk cinta..hehehe..

CINTA PRA-MATANG
ade ke cinta pra-matang..ntah..hentam sajalah belalang..hehehehe..ni cinta kedua aku..kira cinta monyet tadi dah tak menjadi..so tyr cinta kedua..hihihihi..but CINTA PRA- MATANG pon tak bape menjadi..dah nama pon tak matang..hihihi...so..kisah yang sama..break off lagi..ntah la..dah nasib aku kot..huhuhuhu..tapi ade lagu cinta gak..LAGU ELLA.. KU MERINDU..tapi sekarang bila lagu tu berkumandang..aku terus tutup or tak rase ape2 dh..malas nak ingat..aku amat2 kecewa sebab ntah la..tapi memang amat2 kecewa..huhuhu..takpelah..dah nama pon cinta pra-matang

CINTA MATANG
cinta matang ni datang pas bape tahun ntah..aku buka balik pintu hati aku..tapi tak sepenuhnya lagi untuk >*<..ntah lah..aku kadang-kadang2 jadi takut..takut untuk menempuh alam percintaan..tapi tu semua jadi pengajaran untuk aku berhati-hati..sebab tu aku tak boleh mmebuka hati ku untuk dia sepenuh-penuhnya..aku takut aku dikecewakan lagi..maaf >*<..tapi dia sedaya upaya terus mengambik hati aku dari mula2 aku benci sampai aku jadi lembut ..hmmm..tapi lembut tak bermakna aku terima sepenuhnya..aku perlu berhati2..hmmm..LAGU CINTA..hmm lagu INILAH CINTA n THROUGH MY WINDOWS  kot..hmm..tak pasti..hehehe..nnatilah die nyayi lgu ni..hehehe..semoga cinta ini kekal hingga ke akhir hayat hendaknya..


nota lutut: touching je pas dengar n imbau kenangan2 dulu kan..dah besar dah aku ni..hmmm..dah 2++ upanya..dah leh jadi mak orang dah pon..yelah..kakak ipar aku kawen umur 2+ je..so.hahahha..jgn gatal2..kerje dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan