Isnin, 29 Mac 2010

ANDAI AKU...

  • andai aku....boleh scan n baca hati orang yang kita sayang kan bagus..so..aku leh la tahu die jujur or maen2 ngan aku..
  • andai aku...boleh bace hati orang yang aku cintai n sayangi kan best..leh aku aku  berapa darjah kesayangan n kecintaan dirinya pada diri ku..
  • andai aku...boleh membaca fikiran orang len..mesti aku boleh fikir ape yang orang fikir...

BUT

aku tak boleh jadi seandainya semua tu hanya ilusi n Allah dah ajdikan kita yang terbaik. semua tu diluar batas manusia..kamu bukan robot...
so what can i do..
wake up sayang..kamu manusia..kamu boleh berfikir..
"gunakan akal, nilai dengan hati, terjemahkan dalam rasa cinta "
mudah..semudah ABC..
but..its so hurt utk menjaga hati orang..hati aku sape nak jaga..bagi kat Hospital Boleh..bagi hospital jaga..hihihi..ape da melalut ni..







nota lutut : hmmm..hari yang gumbira..aku berkira2 mau balik kampung n something special becoz en.mata telah menyayi my feberet song..thanks en >*<..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan