Khamis, 11 Mac 2010

TOMYAM 3 KETUL ...HAMPEH

eeeee..geram + sakit hati + tak puas hati..= nak bom cafe IK..boleh tak? gila makcik tu..cekik darah betul... ..sabar jelah..tomyam ayam RM 5.00... RM 5.00 ok..kalu aku makan kat luar siap dah boleh makan sekali ngan air dah..ini Tomyam n Nasi Putih sikit RM 5.00..kandungan TOMYAM mahal ...ayam 3 ketul saiz duit syiling seposen...serai 5 batang...bawang 1 labu...air 4 tempayan la kot..hampeh...rase..nak sembur je depan makcik tu..aku tanye dengan muka tak percaya..btul ke makcik RM 5.00..dia cakap..yela..RM 5.00..aku tak kisah kalu RM 5.oo tapi sedap, ni dahlah tak sedap..ayam 3 ketulll..eee memang memusnahkan selera makan aku betul..ingat nak suruh aku telan serai ngan bawang ape. letak banyak2..gilos..pasni..jgn Harap aku nak makan kat KEDAI KO LAGI MAKCIK...eeeee


nota lutut : kalau nak Up harga sama cam 5 star pon..agak2 la..kalau sedap cam hotel takpe..ni kalau bagi kat kucing pon..kucing tak makan..sebab dah semua serai..Bongek...eeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan