Isnin, 29 Mac 2010

TRAUMA

entry pasal trauma..yup aku dalam TRAUMA sekarang..TRAUMA ngan CALI..benda alah serangga yang paling kejam..eh takleh kutuk..nanti die datang dekat aku..huhuhuhu..takmo..mintak dijauhkan..yup, serangga ini amat2 la berbisa..tak mengigit..tapi berjalan n meninggalkan kesan yang mendalam..kesan mendalam?..yup..eee..aku tengok pon takut..semalam teman kan tiha g klinik..sebab tiha kene CALI..eee..binatang ni..so..kengkawan..bila nampak makhluk ni..harus lah dibuang or bunuh..sebab dia boleh mengancam keselamatan..nama saintifik die paederous..tak tahu la betul ke tak..tapi aku search google..name dia menatang ni la...eeee..memang bahaya..


kesannya.kesannya amat2 la teruk..bernanah n mengelupas kulit..takut..cam kene api, kayak..cam kene ape ag ek..sekarang tido ku tak lena sebab aku takut CALI ni merayap di sekitar aku..owh..takut2..takut yang teramat..dah la tido tak penah pakai blanket sebab musim panas sekarang..hmmm..tension2..aku takut..mau balik umah..makkk..tolong..nak balik..huhuhuhu

nota lutut: jika terkena binatang ini..haruslah segera berjumpa doktor n pastikan tempat yang terkena itu tidak terkena sabun...eeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan