Sabtu, 27 Mac 2010

SAAT-SAAT TERAKHIR

saat-saat terakhir berada di kampus semakin terasa.pejam celik..pejam buka..hihihi..pejam celik lagi..dah 3 tahun aku kat bumi minden ni..hmmm..so..tinggal bape hari je lagi untuk aku melangkah kuar dari bumi minden n mencari kerjaya..tapi datang balik nanti yup...nak ambik scroll..hehehe..bukan tak datang..minden tetap dihatiku..hihihi..hitung punya hitung dah ade 41 days lagi aku di USM..sob...sob..emm..tapi perjuangan perlu diteruskan..mesti aku akan merindui zaman bersama kengkawan, zaman ke kuliah..zaman ke tasik biawak..zaman ke gee tomyam..pas ni tak jumpe gee dah..huhuhu..dah berakhir segalanya..sejak 2 menjak ni amat busy..terlalu busy..but alhamdulillah..semua dah hampir settle..sampai aku mengeluh n merungut kat my mom..mak aku cakap..dah nak buat camne..name pon belajar..kalu taknak rase susah balik duk umah je la..dah akhir dah long..pasni tak jumpe dah semua tu...hhihihi..ambik ko..kene ceramah sebijik..yelah my lovely mom..hihihihi..

aku pasti akan merindui zaman bersama kawan-kawan tersayang..skrang kamera perlu sedia dimana2..untuk mengabadikan kenangan terindah di usm..nnati tak dapat nak snap dah..so bila g E48..snap pic, duk tunggu bus pon snap pic..hehehehe..tasik tak meronda lagi..minden tak jajah lagi..muzium lagi la..sepanjang 3 tahun aku duk usm..aku tak penah masuk lagi muzium usm..betapa hebatnya aku..hahahaha..nantilah ajak tiha g..hihihihi...kenangan semua tu..so layan pic je la..ngah sedih rindu kat kg halaman..mau balik..huhuhu



usm..universiti sains malaysia..tup2..dah 3 tahun aku kat sini..



my beloved frenz..aku..mira n suz. kat tempat tunggu bus merah...hihi..love u ..


my beloved frenz too..tiha..member satu kepala..memebr segala-galanya..love u



coursemate..hmmm..bila lagi kita nak sama-sama picnic camni kan..best nye..huhuhu..



ni tiket sp bumi yang sentiasa buat aku kalut..sebab cepat habis..so, sebulan sblom balik wajib book..pas ni tak de dah zaman berebut2 tiket ni..huhuhu



meja tempat aku study..meja n katil sama besar..katil atas..meja bwah..3 tahu jugak la aku memanjat..nasib tak jadi tarzan duk ik ni..huhuhu..mesti rindu gile..huhuhu


aku rindu kan saat2 bahagia seperti ini..bila lagi nak bersama camni..bercuti..hmmm best kan..sob..sob..

nota lutut: mengabadikan kenangan bersama..best kan..hmm tinggal 41 days lagi..semoga hari2 n saat terakhir di usm dapat diabadikan sebaik mungkin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan