Sabtu, 6 Mac 2010

INTERNSHIP

Lambat update internship..ni last sem di USM..so salah satu dari 4 unit kene buat praktikal training...so intership placement dah selesai bila aku dah diterima..syukur alhamdulillah...mula2 ingat nak buat kat SETIU..yelah kat umah pon dah takde orang...boleh la teman kn mak ayah aku..tapi abg aku suruh buat kat tempat dia..so cari punye cari adelah satu company pemaju hartanah dekat ngan umah die..so..aku try apply..aku apply 3 tempat..tabung haji, agro bank n ioi properties..

Alhamdulillah, aku dapat kat Johor..ioi properties..n then bila list kuar..terkejut..dia hantar aku kat cawangan LAGENDA PUTRA..kenapa tak letak kat cawangan  BANDAR PUTRA..huhuhu..agak jauh jugak la dari umah abg aku..huhuhu..terpaksa la..so, terpaksa jauh skit..n bestnye dapat elaun..hehehe..boleh la save skit2..umah dah FREE, makan FREE..untung2 duit pocket abg aku bagi..hahahaha..yelah..i kan student..boleh la ye bang....kuikui..(adik yang jahat)..hehehe

so, masalahnya sekarang...habis final exam 5.05.2010, tapi nak balik umah lagi..start internship 10.05.2010..owh..leh mabuk camni...camni ek..huhuhuhu..problem2?..


1 ulasan: