Khamis, 11 Mac 2010

SAMAN

hmmm..sbelom aku teruskan n3 kali ni..aku trut bersedih..terbaca di blog su, yup..cukup sedih...tapi hidup perlu diteruskan dik...kepada suraya juga..hope ko sentiasa tabah..setabah dirimu yang dulu...yup..siapa sangka bila orang yang kita sayang sakit or ape2 je..begitu juga dengan aku...bila dapat bad news dari kampung mesti kelam kabut..yup bagi aku..family lagi penting dari segala -galanya..if kalau terpaksa stop study pon..aku sanggup..demi mak ayah aku...hmmmmm....semoga diberi ketabahan kepada mereka...   :(    Amin

SAMAN

berbalik kepada n3 aku kali ni..hmmmm pasal SAMAN..ntah ape lah kan..sepanjang dapat lesen ni aku belom pernah di SAMAN..n semalam aku bermimpi aku DISAMAN oleh JPJ...aku dah merayu2..tapi dia saman gak..kurang asam betul JPJ tu..dahlah JPJ tu berlagak..aku drive laju....kene saman..eeeee..aku terbangun..ingatkan betul2..dah la yang kene saman tu kereta ayah aku..tapi yang aku hairan kene saman RM 10.je..hahahahhaha..tak logik langsung...aku siap marah2 lagi kat makcik JPJ tu
..mimpi..mimpi..ape da..hmmm


nota lutut : kadang2 mimpi ni ada yang betul..hmmmm..ntahlah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan